niedziela, 24 stycznia 2016

Nowa muza ....

Ta lalkowa wymiana, to był zupełny przypadek. Ot  tak, od słowa, do słowa, i dogadałam się z AnnCollection. Jedna z moich lalek opuściła mój dom, w zamian przyjechała Marmite Sue.
Ubranko uszyła dla niej AnnCollction. Zamarzyła mi sie w stylizacji, na piękną karczmareczkę :D

















Prezentuję również trzy śliczne spódniczki. Uszyła je bardzo utalentowana Aga, z bloga Pikulina dolls.
Moje panny są baardzo zadowolone, nie mniej niż ja sama.




21 komentarzy:

  1. ŁAŁ!! Aniu, Marmitka jest obłędna!!!! Uwodzicielska karczmareczka :) świetna koncepcja i nieźle jej pasuje:) bo niby taka nieśmiała ale pazurka ma!!!
    Wiedziałam, że spódniczki idą w dobre rączki i zostaną dobrze wykorzystane :)
    Buziaki Aniu i nie mogę się doczekać spotkania z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pikulina, dziękuję. Mam nadzieję, że niebawem, oglądniesz Marmitkę na żywo ;)

      Usuń
  2. Karczmareczka Melancholijna :)
    Spódnice świetne, sama bym takie nałożyła !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katarzyna , bardzo dziękuję za komentarz i odwiedziny u mnie.

      Usuń
  3. Czegoś nie rozumiem ze stopami tej cudnej lalki, to buty czy stopy z obcasami?
    Dobrze że matka Natura mnie takiego figla nie zrobiła i nie mam obcasów przyrośniętych do pięt. Ale lalka może mieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gacek, to stopy z obcasami. Ot, wyobrażnia artystki, która tą lalkę stworzyła. Mnie właśnie te stopo-buty urzekły. Lalka to wiadomo, bajkowy stwór, więc wszystko jej wolno mieć.

      Usuń
  4. Ależ Ci się trafił cud w kolekcji!!!! A te włoski to z jakiego tworzywa? Masz możliwość zrobienia większej fotki oczu? Tak, by cudo zechciało spojrzeć na nas? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, dziękuję. A co do zdjęć, to już dołożyłam takie , gdzie spogląda na wprost.

      Usuń
    2. OOOO i właśnie tych zdjęć brakowało! Dopiero teraz widać jaka jest śliczna!

      Usuń
  5. stópki-żart Autora ciekawie się
    prezentuje - choć na ludzkie oko
    szokuje - Twe pannice świetnie
    wyglądają w nowych ciuszkach!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej twarz, oczy, usta, włosy... boskie!
    Ubranko przemyślane i pięknie się komponuje, zaś stópki jak z bajki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olla123 cieszę się, że i CIebie urzekły stópki. Są niesamowite. Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

      Usuń
  7. Ten rudzielec jest przeuroczy. Bardzo podoba mi się ta buzia. Bardzo udany i wyjątkowy egzemplarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elena , bardzo dziękuję za miły komentarz i odwiedziny.

      Usuń
  8. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego talentu do wymianek ;) Nowa panna jest absolutnie grzechu warta... świetnie się prezentuje.
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marille, szczęśliwie zgadałam się z Anią. Ona nie miała pomysłu na Marmitkę, a ja nie wiedziałam co począć dalej ze swoją piękną lalką. Troszkę mi się serducho ściskało, gdy ją pakowałam, ale trudno. Czasami warto przewietrzyć kolekcję.

      Usuń
  9. Wszystkie lalki przyciągają moją uwagę... Wspaniałe! Ruda jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oboszesz kochany ale jest niesamowita !!!!!!!!!!!!!! Oglądam w internetach i nie wierzę, że mogą istnieć w rzeczywistości takie są piękne :) Twoja panienka jest moim ziszczonym marzeniem i zazdrość mnie w piętę podgryza ;)ale nic to fajnie, że można chociaż na zdjęciach cud po podglądać :) Tylko jakoś mało zdjęć :( a ona taka śliczna jest, że tylko ją podziwiać :))) Serdecznie zapraszam do siebie w olnej chwili, będzie mi miło Cię gościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zurineczka, jeszcze się doczekasz własnej Momoko. Wszystko przed Tobą. Mnie się ziściło, to i Tobie również się trafi wymarzona Sonata. Odwiedziłam Twojego bloga, bardzo ciekawe i sympatyczne miejsce. Będę zaglądała.

      Usuń