wtorek, 14 lutego 2012

Słodkości na Walentynki ....

Wprawdzie nie świętuję Walentynek, uważam je za świeto handlowe, nie mniej słodka panienka lizak ucieszyła mnie dzisiaj bardzo. To niebieskowłosa Lollipop Girl Suzi-K 12" od dawna polowałam na Lollipop bez sukcesu, ale od dzisiaj już ją mam. Ma 30 cm wzrostu, niestety proporcje ciała inne niz np Barbie, zbyt długie nogi i duze stopy. Ze stopami sobie poradziłam , przyciełam je , wiem brzmi drastycznie, ale były nie proporcjonalnie długie. Teraz pasują w buciki od Pullipów i innych lalek.

24 komentarze:

  1. Oj Rozelko, Rozelko, jak można komuś stopy ciąć, czy to zła siostra Kopciuszka jest?
    Piękna panna lizak. Trochę do Urszuli Sipińskiej z czasów młodości podobna.

    OdpowiedzUsuń
  2. No dokładnie, biedne te siostry Kopciuszka były, hehehe:)
    Lalka słodka jak lizaczek:D Ja na pewno kiedyś tez ją sobie sprawię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A w ogóle ślicznie ją ubrałaś!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknego, radosnego Walentynkowego dnia życzę Ci.. oby zawsze nosić w swoich sercach radość i miłość

    OdpowiedzUsuń
  5. panna z allegro? :D Fajna jest, taka niestandardawa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, kochana Ty moja:) Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa,tęskniłam za Tobą , wiesz:)
    Lala cudna i po amputacji chyba nie ma śladu:)
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne ma pysio,takie słodkie jak jej imię :) i te błękitne włoski :) bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, w końcu znalazła się lalka, na którą te butki nie są za duże :-)
    Fajny płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  9. ma bardzo ciekawą urodę ;) nigdy takiej lalki nie widziałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa lala; amputacja mnie troszkę przeraziła, ciekawa jestem jak to wygląda...mimo, że mam słabe nerwy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. łał,długonoga piękność:)Zapraszam do mnie ,sie pochwale,ze se tu bloga założyłam,Co wyjdzie z tego?Zobaczymy:)Pozdrawiam:0

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo oryginalna lalka. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze. Stopy to były dlugie rozciągnięte płetwy. Moja korekta uczyniła je zgrabniejszymi.
    Dollby - tak, to ta z allegro

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejna zjawiskowa lala! Masz wyczucie to wiesz najlepiej jak możesz pomóc laluni. Jak ona bez butów!

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu , no dałaś radę, dzielna dziewczyna z Ciebie, dziękuję, ze mnie odwiedziłaś .

    OdpowiedzUsuń
  16. Są takie progi, gdzie będę włazić :)pomimo :)
    Klikam kilka razy aż jestem w stanie przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I prawda słodka dziewczynka. Akurat na Walentynki. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ludka dziękuję, że mnie odwiedziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam cieplutko!
    Z dzisiejszymi pozdrowieniami
    przesyłam Tobie uśmiech radosny
    bo dni są coraz dłuższe...
    a to znak, że coraz bliżej do wiosny!
    Przyjemnego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna lala,niebieskie włosy bosko wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  21. Agatka, Skopi bardzo dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń