piątek, 25 maja 2012

Jak to się stało ? nie wiem, nie rozumiem....

Nie wiem, jak to się stało. Nie znam Sagi Zmierzchu, nie znam głównych bohaterów. Zobaczyłam te lalki u Nataszy, czyli forumowej Dollfinki. Zauroczyły mnie i to jak. A przecież ja nie przepadam za Tonnerami... Cóż urzekł mnie Edward i jego pięknie dopracowane ubranie i buty. Bella skusiła pięknymi włosami. No i mam ich. Natasza dziękuję, za naszą kolejną wymiankę. Wprawdzie to już dość dawno temu było, ale Edek czekał za Bellą. Są już razem. Zatem nalezy im się sesja prawda ?


Zdjęcia robione o zmierzchu , tak jak powinno być.

33 komentarze:

  1. Moje gratulacje Aniu.
    Odpowiednie lalki u odpowiedniej osoby!
    Koniecznie zrób im sesję w swoim magicznym ogrodzie, pewnie już nieźle okwiecony.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem fanką Zmierzchu, choć a może właśnie dlatego, że widziałam ;)ale...Edward jest jedynym tonnerowym facetem, którego bym chciała mieć :) a zmierzch to moja ulubiona pora dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh...jak miło :)Gratuluję :)
    Mam nadzieję że i u mnie niedługo zagości Edward...;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No no, tego bym się nie spodziewała :-)
    Fajnie się przytulają... W ogóle sympatyczna z nich para.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ^^. Edzio wspaniale pozuje :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Mark - dziekuje, w moim ogrodzie w większości rosna drzewa, a kwiaty jedynie w skrzynkach, ale sesja kwiatowa będzie.

    malkama - Edek jest naprawde udanym wytworem Tonnera, nawet bicepsy posiada.

    Meg-13 - o, to czekam na pojawienie się Edwarda u CIebie i dziekuję.

    maverika - no widzisz ? sama sobie nie dowierzam, że przygarnęłam Tonnery

    J.P. - dziękuję, masz rację Edek to "urodzony" model.

    OdpowiedzUsuń
  7. Laleczki piękne
    Ale gdzie się podziały Twoje filcaczki

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Lady Rottweiler - dziękuję, co do filcaków, to jest jeden dość pracochłonny projekt w trakcie kłucia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Porę do zrobienia zdjęć Tej parze wybrałaś idealnie.
    Film oglądać oglądałam ,ale bez euforii sie obeszło.
    Co do Tonnerek to wypadają dość blado na tle Dollfów ,ale ja je mam i czuje do nich sentyment:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałam film ale bez zachwytu.Historia tej pary(wampir i zwykła dziewczyna) powtarza się dość często w innych filmach co staje się nudne:/
    Co do lalek to Edward jest jednym z niewielu ładnych tonerrowych(dobrze odmieniłam?) facetów.:D Gratuluję parki:3

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne fotki, Edward jak widać w tej wersji röwnie przystojny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, a ja myślałam że ty już Tonnerek nie zbierasz :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fumiko - z powodu jakości wykonania tej lalki, jak również ubranka i butów, kupiłam ją. Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :)

    agulla - dziękuję :)

    makarrena - ha, ha ja też tak myślałam, jak widać stało się inaczej, w myśl porzekadła "człowiek myśli Pan Bóg kryśli" prawda ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja bardzo lubię ten film i tym bardziej jestem zachwycona tymi lalkami :D
    Świetna para.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kwestie wizualne: zdecydowanie bardziej odwzorowane od Mattelowskich.
    Bardzo dobry wybór, choć ja też o "Zmierzchu" nie wiem nic;)
    Gratuluję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozella, zaskoczyłaś mnie. Osobiście to zazdroszczę Ci nie lalek, bo je mam (Belle w innej wersji), ale jej ubranka: sukienki i sweterka z prom. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gałgutek - o fajnie, że oglądałaś i jesteś fanką Zmierzchu. Ja nie znam tego filmu, ale para lalek bardzo mi się spodobała, szczególnie ze Belle dostałam na Antośkowym ciałku :)

    Amaret - dziękuję :)

    Kayu - wiem, wiem, u Ciebie pierwszej dowiedziałam się, ze takie lalki wgóle są. Ubranko było na allegro w bardzo przyzwoitej cenie, niestety bez bucikow, ale to dobrze, bo Belle mam na antośkowym ciałku ze stopami do obcasów. buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubranko Belli na Allegro? Ja już nic nie umiem znaleźć na All. Brak czasu mnie już kompletnie dopadł. Coś będę musiała sama jej jeszcze uszyć. Antośkowe ciałko jest fajne, ale ja Belle lubię za to, że jest inna od moich pozostałych Tonnerek. Jak wiesz, nie mam ani jednej Antosi. Może kiedyś się dorobię.

      Usuń
  18. Ja też kompletnie nie znam Sagi, nawet mnie do niej nie ciągnie, ale lalki same w sobie są piękne, szczególnie dziewczyna. Co do lalek Tonnera, to kiedyś byłam nimi zafascynowana, ale to przeszło - wydaje mi się, że te lalki mają jakieś takie "ciężkie" rysy twarzy. Gratuluję wymianki i jestem ciekawa, co Ty puściłaś w świat w zamian za Tonnery :-)

    Ania z Doll Second Hand

    OdpowiedzUsuń
  19. Ania ja też nie kocham Tonnerow, ale ciało Belli i wlosy są genialne. Edek też odrobiony jest świetnie. Pytasz co poszło w świat ? ano za Edzia jakaś FR-ka, a za Bella była po wyjątkowej cenie jak za taką lalkę. W koncu raz od dłuuuugiego czasu posłuzyłam się gotowką :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale Ci dobrze - to "jakaś FR-ka" brzmi jakbyś miała ich na pęczki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. No i dobrze, że masz frajdę.
    A teraz będę się walcować z tymi strasznymi literami dla uwierzytelnienia tego komentarza.
    Rozelko, wyłącz to świństwo!

    OdpowiedzUsuń
  22. dollsecondhand - Aniu, nie nie mam ich na pęczki, nie przepadam za nimi. Mam jedną zabytkową i wystarcza mi. Napisałam jakąś FR-kę, chociaż do była chyba dynamitkowa panna. Trafiła do mnie przypadkiem i przydała się jak widać.

    gackowa - jak ktoś mądry mnie odwiedzi, to poproszę by skasował tą opcję.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna z nich para:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. Romantyczna Dusza, oj jesteś nareszcie :) ściskam

    OdpowiedzUsuń
  25. Hello from Spain: congratulations on your new dolls. Beautiful photos. I love the bank. A very romantic image. Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja zachęcona filmem, właśnie jestem w trakcie czytania książek (kończę drugą część) i nawet, nawet mi się podoba :) Bella nie bardzo mi przypomina aktorkę ją grającą, ale Edward jest niesamowicie podobny :) Choć mnie on się nie podoba (aktor) ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Marta - gracias :)

    Doti - oo fajnie, że jednak są miłośniczki Sagi Zmierzchu. Ja też uważam, że nie ma podobieństwa do aktorki grającej Bellę. Za Pattisonem też nie przepadam szczególnie, ale Edward lalek jest naprawdę fajnym lalkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj. Nie wiem, czy zdajesz sobie z tego sprawę, ale masz ogromny wpływ na moją edukację lalkową. Sesja udana, choć ja nie widzę zbytnio podobieństwa do aktorów. Ale może zdjęcia ich nie oddają? Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  29. Słonecznik - ojej, miło mi, szczególnie, ze nie jestem ekspertką w tym zakresie jak inne moje koleżanki kolekcjonerki. dziękuję Co do moich zdjec, to faktycznie nie powalają jakością.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja Aniu nie mam pojęcia o Sadze, dopiero coś tam o tonerkach słyszę od niedawna - wiesz przecież, ale nie da się nie zauważyć wystrzałowych gaci Edka!
    No cudne gatki! Buty też niezłe! A na ręce co on ma???
    Nie mogę dojrzeć, wygląda na bransoletę.
    Parka pięknie posadowiona, bo Ty zdjęcia to umiesz machnąć!

    OdpowiedzUsuń
  31. Kankanko - Wstyd się przyznać, ale to ubranko zaważyło na decyzji o zakupie lalka. Gdybyś zobaczyła jaką ma kurtkę z wełny. To dopiero bajka. A dżinsy mają suwak metalowy. Był tez pasek, ale nie dotarł do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniu! Ależ romantyczna historia!!!!:D
    No i cudne zdjęcia!
    Zapraszam do zabawy - szczegóły u mnie;)

    OdpowiedzUsuń