wtorek, 29 kwietnia 2014

Forgotten Hearts i jej biała sukienka ....

Moja słodka porcelanowa laleczka, dostała od zaprzyjażnionej lalkowej osoby, piękną białą sukienkę. Dziewczyna znana jest wszystkim pod nickiem minutka54.
Heart bardzo mi się podoba w  niej i obowiązkowo sesja musiała się odbyć. Sukienka wykonana jest perfekcyjnie. Długo smakowałam detale jak chociażby naramki i zapinanie czyli tzw "eski" do guziczków.

Ostatnio bardzo spodobała mi się w tym pomarańczowym wigu. Niestety nie ma butów, nie cierpię tego u lalek, ale jestem bezradna. Nigdzie nie mogę znależć na te śliczne stopki.





16 komentarzy:

  1. O rany! Jaka piękna lalka. Kreację ma super:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna sukienka. I w zupełnie innej konwencji niż szatki dla Ello. Kochana Minutka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gackowa - minutka54 trafiła w dziesiątkę fasonem i wzorem sukienki :)))

      Usuń
  3. Niezwykle czarująca lalka! Sukienka jest śliczna i bardzo jej pasuje! Buty niedługo wykombinujesz, nie martw się, że na bosaka, bo ma śliczne stópki i jest teraz ciepło! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 0lla123 - dziękuję :)))) cały czas kombinuję , co z bucikami, najbardziej baletki by pasowały :)

      Usuń
  4. Jak dla mnie to goła mogła by być i tak byłaby piękna :) A o małych stópkach coś wiem, bo na picco neemo też ciężko o buciki.

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka prześlicznie wygląda, Minutka to zdolna dziewczyna. Buciki to jedynie ręcznie zrobić na takie stópki, innego wyjścia nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. makarrena - dziękuję:)))) masz rację pewnie nie dostanę gotowych.

      Usuń
  6. Nie zwróciłam wcześniej uwagi na to, że ta malutka panienka ma ciemne łączenia stawów. Niewiele lalek je ma i chyba tylko porcelanowe? Niestesty mój stan wiedzy w tym temacie jest jeszcze nikły.
    Sukienka świetnie dobrana do modelki - podkreśla jej atuty, nie przytłacza. A brak butów to w tym przypadku wielki plus - przy tak pięknych stopach przyjemnością jest oglądania lalki bosej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stary_Zgred - to szare to bardzo cienka skórka zamszowa, przynajmniej tak wygląda. Zabezpiecza jak sądzę brzegi stawów przed wykruszeniem się. Mówiąc szczerze boję się ją ustawiać, bo to kruche takie jest. Co do bosych stóp, to ja też podzielam Twoje zdanie, że są piękne bose. Jednak do niektórych stylizacji przydałyby się np baletki ;) marzenie ściętej głowy.

      Usuń
  7. Przepiękną masz lalke. *.* Zdjecia tez bardzo fajne.

    Miło będzie jak zajrzysz do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rudowłosa mimoza :-) Sukienka cudna!

    OdpowiedzUsuń